fredag, maj 16, 2008

Önskelista...

...på söndag fyller jag år

Då var det dags igen. Känns som det var igår jag hade åldersnoja för att fylla 25 och nu är det plötsligt snart min födelsedag igen. (Hur i helsicke gick det till?) Det har pratats om en lista över vad jag önskar mig i present så här kommer den...

Klipp&färg tid till världens bästa frisör.

Ett objektiv till min kamera.

Nya vårskor (Har jag redan fått från min underbara tjej)

Brottarlinnen från JC. (Stl. Medium. Färg: Svart, vit och grå.)

Ett par svart ballerina skor

Ett fint parasoll till balkongen, helst ett prickigt.

Presentkort till Scrapaddicted.

Faber Castell pennor

Den här boken >>Minialbums2

Den här boken>> Simple Sewing

Massa pussar och kramar

2 kommentarer:

Aase/ängel60 sa...

Faber Castell pennorna är så kul att använda..... Ska nog ksota på mig några till :) Visst är det kul att kunna tala om vad man önskar sig..... Grattis det är väl snart dags.
Kram Aase

eldh sa...

Grattis på födelsedagen Helena! / Elin