måndag, juni 02, 2008

Fortfarande måndag...

... i ett par minuter till i alla fall

Det måste vara solen och värmen som gör min hjärna ovanligt seg, visst brukar jag vara virrig men det här är lite väl mycket. Har knappt koll på vad det är för dag, datum ska vi inte ens prata om och veckor är helt "out of the question". *skratt* Jag vet i alla fall att det är juni månad, det är ju alltid något.

Kortskissen- Åh vad jag har slarvat, har halvfärdiga kort från veckor som gått som aldrig blev klara och inte hann jag bli klar i tid för den här måndagen heller. Skärpning på torpet. Jag lovar att det kommer ett kort till nästa måndag. Ni får ge mig ett rejält straff om jag på något vänster lyckas glömma bort det :)

Helgen var varm men mysig. Igår fyllde min kusin år och det var släktkalas för hela slanten. Grillat, jordgubbar med glass, kuddar och filtar i gräset, kubbspel och en massa skratt och prat. Bäst av allt var att finnarna vann över papperssvennarna i kubb. Wohoo!! Heja Finland!

Förutom att vara virrig så har jag och Yatzy haft en dejt med Lena i stadsparken, en lunch dejt. Helt underbart att ligga och mysa under träden.

Det var ett skönt avbrott i min tvättning. Herregud vad mycket tvätt vi hade, man skulle kunna tro att vi inte tvättat på flera månader. En grej att stryka av på "att-göra-listan". Highfive! Den är himla lång just nu. Shit, nu kom jag på att jag glömde ringa ett viktigt samtal idag. Min hjärna borde få sig ett kok stryk. Bäst att jag skriver det på listan så att jag inte glömmer av det imorgon.

Jaja, nu har jag babblat nog med strunt. Ska avsluta med en väldigt viktig sak, glöm inte att använda solskyddsfaktor.

Yep, det var allt för idag såvida att jag inte glömt bort något igen... ;)

1 kommentar:

tess sa...

hörru du.. jag använder alltid solskyddsfaktor sen jag brände mig allan för 2 år sen (fick t.om brännblåsor då)
men nu kör jag med faktor 6 och nu syns det ju ingenting att man har solat *arg* förutom att man får mera fräknar då... =(