lördag, juni 14, 2008

Ledsen

Yatzy är inlagd på Blåa Stjärnan. :( Vi vet inte riktigt vad det är för fel på henne förutom att hon spydde hela natten. Fick vara uppe till halv fem, då hade hon äntligen slutat spy och jag kunde gå och lägga mig. Det kom någonslags blodblandad gegga tillslut. Hon har blivit röntgad och kontraströntgen är planerad,så hon blir kvar där över natten. Veterinären skulle ringa imorgon och meddela läget.

Fy fan säger jag bara, vår lilla bebis är sjuk. Jag och Lena är helt lamslagna här hemma. Ledsna, oroliga och gråtiga.

10 kommentarer:

Zarah sa...

Många varma tankar och stora kramar, och fyra hållna tummar (makens med) från mig!

Primia sa...

Håller tummarna att er lilla bebis snart mår bättre och kommer hem till er.
Kram Marie

Marie sa...

Usch vad tråkigt. Hoppas hon bara blivit magsjuk... håller tummarna för att hon är hemma snart igen!!!

Stor KRAM

SasSa sa...

Åh så trist att hon är sjuk. Hoppas det inte är något allvarligt och att hon snart blir kry.
Många kramar SasSa

jenny_li sa...

Åååå, lilla du... och lilla Yatzy. Hoppas att det bara är något tillfälligt och att ni snart får hem er lilla bebis igen.

Augusti_73 sa...

Stackars! Hoppas hon blir frisk snart, vi håller alla tummar och tassar.

eldh sa...

Håller tummarna för att hon repar sig snart! / Elin

tess sa...

men usch!! =( förstår att det är jättejobbigt! Jag fick panik när våran lilla ninisen kissade blod, jag stortjöt här hemma.

Förhoppningsvis har hon bara ätit något konstigt .. så att det kom upp igen..
Du måste uppdatera oss bloggläsare sen!
Massa kramar till er!!

Annyt sa...

Åhh, vet hur det känns..!
Hoppas att hon snart är ok igen..
Kram//Anna

Nina sa...

Tänker på er. Hoppas att vovvsingen snart mår bättre.

*styrkekramar*
//N