lördag, juni 28, 2008

Missing In Action

Ja, jag har fullkomligt ignorerat bloggen i snart två veckor. Fy skäms på mig! Har varit lite nere, haft migrän och huvudvärk var och varannan dag och gnistan har varit borta. Har bara umgåtts med min familj och tagit det lugnt. Kollat på fotboll och inte pysslat alls. Behövde en paus.

Yatzy mår prima och njuter av att få sova med sina mammor på madrassen. Madrassen åker alltid fram när någon är sjuk. :)

Jag återkommer när jag känner mig lite piggare och gladare.

May the force be with you.

3 kommentarer:

Nina sa...

Ibland behöver man en paus, och då ska man ge sig själv lov att ha en - UTAN att få dåligt samvete.

..meeen, jag hoppas såklart att senaste paketet från Jane kommer att ge dig ny skaparlust! Du är en så'n inspirationskälla!!

Gunilla/Nilla sa...

Det gör du rätt i som tar en paus när du behöver. Är själv inget vidare flitig med bloggen just nu.
Var på Scrapaddicted igår. Såg din fina presentationsLO där, läcker.
Krya på dig
kram/Gunilla

tess sa...

Vad skönt att höra att yatzy har det fint med sina mammor igen! =) kan tänka mig att hon är lycklig.

och du..
man måste få må lite dåligt, hur ska man annars veta när man mår bra? ;) kram