måndag, juni 09, 2008

Monday sweet monday...

...and I'm back in business

Yeah baby Yeah, äntligen ett kort. Det var det enda som jag fick gjort under scrapträffen igår. Var alldeless för upptagen med att umgås, prata, skratta, gosa med bebis och kolla in vad alla andra gjorde. Hade inte tid med att pyssla. *skratt* Det var en helt underbar träff. Tack alla ni som var där. Ni förgyllde min dag.

Skissen och resten av gängets kort hittar du här>> Kortskissen

Ha en bra måndag!



Ps. Börjar ni bli trötta på turkost? *flin* Inte jag i alla fall, jag ääääälskar turkost.

12 kommentarer:

Hattifnatt sa...

Man kan aldrig få för mycket turkost, vet du väl? Lavvli äs joschoal!

eldh sa...

Superfint kort Helena! En fråga: alla dina stjärnor, är det stansar i olika storlekar eller skär du ut dem på frihand eller hur gör du? De är ju supersnygga! /Elin

SasSa sa...

Håller med du! SKoj, skoj, skoj!
Makalöst kort, IGEN! Fast tror jag sa det ett par gånger igår..;-)
Ha en fortsatt mysig måndag.
KRam SasSa

Aase/ängel60 sa...

ja det blev ju snyggt, så kul att du var med!!! Tänk att the var så svårt att hitta :)
Kram Aase

Muffin sa...

Ssss, kan man bli trött på turkost? Så fint kort som vanligt!

petraso sa...

Älskar turkost blev lite sur i helgen när jag inte hittade turkost papper till din kort lift!!!!!!

Älskar turkost

tess sa...

trodde nästan du fått solsting, så längesen du bloggade! =) *missed that*
najs kort!! *kram*

Anzan sa...

Men HALLÅ vilka grymma kort du gör!! Helt otroliga ... egen stil...nåt nytt = GLAD! Håller med dig om turkose - det måste vara världens braigaste färg ;)

*Kram*

Ulrika sa...

Så härliga kort!!
Tack för all inspiration!

mia.t sa...

Det är alltid roligt att titta in här och få massor av inspiration, underbara kreationer!!

//mia

Jennie sa...

Turkost är snyggt!!! Kortet är super!!!

Linda sa...

Så snyggt! Älskar oxå turkos...
Länkar till dig från min blogg, hoppas det är ok?