onsdag, juni 04, 2008

Some days are just really good...

... Yesbox

Hep, så var den långa listan liiite kortare.

Städat - check
Rensat balkongen - check
Planterat blommor - check

Bara 15 saker kvar att stryka från listan ;-)

Fick reda på en superdupermegastor hemlis idag och jag spricker av att inte få skrika ut det till hela världen.

kram
/Helenapelena


PS 1. Jag glömde att ringa det där viktiga samtalet, skrev aldrig upp det på listan. *pucko* Men nu är det uppskrivet minsann.

PS 2. Bara två dagar kvar till Scrapaddicteds WebMara. Jag lovar att det finns en tävling för alla. Det kommer att bli så roligt! Pysslapysslapyssla! Registrera dig på forumet så att du inte missar kalaset.

3 kommentarer:

Aase/ängel60 sa...

har registrerat mig på maran, och träffen är 11-20 på söndag. Så kul att ses igen.
Kram Aase

Malin sa...

Fniss jag vill veta det e kul med hemlisar!!
Jag har oxå en, får bita mig på fingrarna, jag vill oxå skrika :D
*kram*

petraso sa...

Jag vill veta!!!!!
Säger du mega stor så blir jag sååååååååååååååååååååå nyfiken... är anmäld till forumet..... och ska ha pysselträff hemma