onsdag, juli 02, 2008

Hej grodan!

Mönstret till grodan hittade jag >>här, hos Anna.

11 kommentarer:

Kicki sa...

Åååh vilken sötis!
/Kicki

petraso sa...

men hallåååå har alla pysslare blivit virkgalningar nu;) Såååååååååå Söt!!!! Villl virka jag med

Zarah sa...

Nä... Nu blev jag käääääär!!!

tess sa...

du är så duktig, så duktig!!!

och du.. inget emot att se voffsing bilder! ;)

Ewonne sa...

Vilken söt groda ♥♥♥

Anonym sa...

Alltså den är hur söt som helst. Tar du emot beställningar?

Maria (mek73)

Anonym sa...

jestas vad söt!
vem ska få den må tro.
Den skulle vara så bra födelsedagspresent till
ngn som snart fyller år.
/mamma

Teres sa...

Vad duktig du är!! Galet fräck!

Anonym sa...

Gu va söt!!! Sötaste grodan jag sett =) kram Melinda

Anna sa...

Superfin och jättesöt!!!
Vad roligt att du hittat mitt mönster och testat.
Får jag länka till det inlägget på min blogg? Jag tänkte samla ihop några av de virkade grodor det blivit ute i vårt avlånga land av mitt grodmönster...

Tipsy Tessie sa...

Hej!
vilken underbar groda du gjort :) blir ju så himla sugen på att göra en jag med. Tack för att du länkat till mig i det andra inlägget. Är lite dålig på att följa alla fina bloggare som finns och nu hittade jag hit till dig via Myamias inlägg på hennes blogg idag med julgranarna. Jättefin blogg du har, men det verkar som att du inte bloggat på ett tag?
Länken på grodmönstret funkade inte, du har inte lust att skicka mig grodmönstret om du har kvar det?
Kramar