tisdag, juli 08, 2008

En liten lägesrapport


Har scrappat två layouter *glad*, men dom är till Scrapaddicted så ni får allt vänta på att se dom.

Fick helt oväntat en ros från Lena idag. Hon tyckte att jag förtjänade den. Hur underbar är hon inte!?! *lycklig*

På torsdag jobbar Lena sin sista dag och sedan är det semester. På söndag åker vi upp till Jämtland. Jag längtar. Det är något med luften, naturen och ljuset uppe i norr som gör mig rofylld och lycklig.

Camilla Läckbergs nya bok, Sjöjungfrun är sjukt bra på ljudbok. Vill bara lyssna och lyssna. Tack gode gud för Katarina Ewerlöf.

Imorgon ska jag köpa lite mer garn så att jag kan virka ett par tofflor, en apa och en liten kossa. :)

Idag har vi varit och ätit på Oliven, en grekisk restaurang. Mums vad gott det var. Tzatziki och oliver är bland det bästa som finns. Min mamma bjöd oss på maten för att fira att det snart är semester. Mysigt!

Japp, det var allt jag hade att säga idag.
Puss&Kram

2 kommentarer:

petraso sa...

Ta med massa garn till obygden.....
i fall du tröttnar att slåss med myggen!!!!!
Fast det finns visst scrapbutiker i jämtland....fniss...
Hon är bara för gullig Lena!!!!
Tror du hon kan dressera min gubbe???

Ha det underbart Helena!!!!!

Teres sa...

"Camilla Läckbergs nya bok, Sjöjungfrun är sjukt bra på ljudbok."

Tack för tipset. Den ska jag införskaffa.