torsdag, augusti 14, 2008

Ett enda ord...

Den här listan figurerar hos diverse bloggare och jag som är svag för listor kände mig tvungen att svara. Ditt svar får endast bestå av ett enda litet ord. Klurigt eller hur?! Samtidigt så får ni ett litet livstecken från mig. Två flugor på smällen som vi brukar säga i det här hushållet! *skratt*

Nu kommer listan, håll tillgodo. ;-)

Var/Vad/Vem...

1.Din mobiltelefon? JOBBIG!
2. Din (o-)äkta hälft? Bäst
3. Ditt hår? Smutsigt
4. Din mamma? Virrig
5. Din pappa? Fiskmästare
6. Det bästa du vet? Kramar
7. Din dröm inatt? Svettig
8. Din dröm/ditt mål? Harmoni
9. Rummet du är i? Sovrum
10. Din hobby? Pyssel
11. Din skräck? Döden
12. Vill du vara om 6 år? Husägare
13. Var du igår kväll? Sliten
14. Vad du inte är? Pigg
15. En sak du önskar dig? Pysselrum
16. Var du växte upp? Luleå
19. Det sista du gjorde? Snusade
20. Dina kläder? Förskräckliga
21. Din TV? Vanlig
22. Ditt/dina husdjur? Prinsessa
23. Din dator? Högljudd
24. Ditt humör? Trött
25. Saknar någon? Tjejerna
26. Din bil? Hårig
27. Något du inte har på dig? BH
28. Favoritaffär? Scrapaddicted
29. Din sommar? Underbar
30. Älskar någon? Många
31. Favoritfärg? Turkos
32. När skrattade du senast? Idag
33. När grät du senast? Igår

Puss och kram

3 kommentarer:

Linda sa...

Jag snodde listan och la i min blogg, hoppas det är ok :)

Änglahus sa...

ha ha den var rolig, kort & koncis, den kanske lånas vid ett senare tillfälle?!

Änglahus sa...

Det ligger en liten award till dig på min blog! En liten egokick, helt enkelt! ;0)