måndag, september 01, 2008

Monday...

...you are way too early

Ja, redan måndag och inte har jag något kort till kortskissen att bjuda på. Dagarna bara rinner iväg och det känns som att jag inte hinner med. Redan 1:a september? Hur gick det till undrar jag?

Förra veckan var allt förutom bra. Lena låg inne på sjukhuset förra helgen för hon hade problem med blindtarmen. "Lyckligtvis" så gick den tillbaka så det blev ingen operation. Då säger en av läkarna att Lena kanske kommer få återkommande problem med blindtarmen. Men hallå, är det inte lika bra att ta bort den då? Så hela förra veckan gick till att kurera sig.

Som vanligt när det har varit något utöver det vanliga så kommer min migrän som ett brev på posten, eller nej, den kommer farande som en tegelsten.


Kolla, är inte det här bland det sötaste ni har sett? Underbara Johanna och Jennie skickade lilla Melker till Lena. Så sött!

Japp det var bara en liten uppdatering, nu ska jag försöka komma ikapp.
Släng hit en kaffelatte så är jag fit for fight.

Inga kommentarer: