torsdag, september 04, 2008

Shoppingbegäret slår till igen...

(...vem kan stoppa monstret?)

Fialoppan är förutom en otroligt duktig, talangfull och inspirerande scrappare, numera också stämpeldesigner. FormaHantverk var snabba på att plocka upp hennes finfina motiv. (Bra jobbat Angela!!) Du kan vinna en stämpel >>här.

Och vem är gladare än gladast?! Jo, jag! För jag har fullkomligt förälskat mig i Sofi's motiv. Om klockan inte vore så mycket så skulle jag hoppa glädjeskutt, men jag vill inte väcka Lena. :) På söndag ska jag shoppa för då är det dags för mässa igen. Tjohoo!


Ps. Två andra superdupermega duktiga tjejer har också släppt sina egna stämplar. Kolla >>här och här. Heja heja heja!!

1 kommentar:

fialoppan sa...

Alltså, Helena!!! Tack, det är allt jag kan säga♥♥♥
(Tur att du inte skuttade så att du väckte Lena, hihi)