fredag, september 19, 2008

TGIF

...Hippedihop och så var det fredag igen!

Fredagsbestyr:

Lyssna på Katy Perry's låt "I Kissed a Girl" på repeat. Den har ett skönt gung.
Låta min lillasyster vara chaufför åt mig hela dagen. Lyx!!
Handla mat till oss och foder till lilla YatzyPatzy.
Boka biobiljetter till Patrik 1,5. (Om bara SF hemsidan skulle samarbeta med mig *grr*)
Fortsätta pyssla på min altered grej. (Hemskt vad den tog lång tid att göra.)
Laga mat till min tjej. Jag tror att det blir hemmagjord pizza idag. Mums!
Kanske hyra film.

Vad ska ni göra idag?

2 kommentarer:

Karin sa...

Låter som en toppen dag. Själv har jag varit på farmers market och i Scrapbookingbutik och shoppat (äntligen!). Imorgon ska vi ut och titta på prärien i Alberta och se lite mer av landet. På söndag ska jag på Michaels och köpa pyssel på rabatt (längtar). Annars njuter jag mest av semeeeester, härligt ord det där.

Anonym sa...

bling bling katching katching , hähä ^^, underbar dag med syrrään puss