onsdag, oktober 08, 2008

Hip Hip Hurra!!



Det är ingen vanlig dag för det är Yatzys födelsedag!
------------- Hurra Hurra Hurra!! -------------

Lilla prickiga prinsessan fyller 3 år idag. Stora tjejen. Hon öppnade precis sin present alldeles själv. En pipleksak i form av en lila igelkott. :) Synd bara att hon har en släng av skendräktighet och tror att igelkotten är hennes bebis. Senare ikväll ska hon även få lite födelsedags"tårta".
.
Tillsdess så ska jag däcka på soffan och kurera mitt huvud och min migrän.

7 kommentarer:

jenny sa...

grattis yatzy! :)

Anonym sa...

Grattis lilla pricken/ MUMMU

Sofia sa...

Grattis Yatzy! Vilken vacker hund du är.

lotta sa...

Åh! Grattis vännen... Kram från Judith och co´

tess sa...

*garv* uscha.. en taggig igelkott som bebis låter inget vidare.. ;)

grattis prickikorven!!

ylva sa...

åh, grattis! fantastiskt söt är hon. och oktober är en typiskt bra månad att fylla år i :). har precis snabbtittat igenom ett par bloggsidor och är helt imponerad. vad mycket fina saker du gör! man blir ju hur nyfiken som helst på teckningen nedan... och jag gillar också sonens skylt. den står fortfarande kvar *lol*. och just inatt har vi faktiskt lite chokladfabrik här :).

fialoppan sa...

Grattis i efterskott sötnos! Jag och sonen kikade igenom hela prickiga kategorin och hon och komisarna är ju så goa! Kram!