måndag, oktober 27, 2008

Press the pause button

Jag är i behov av en paus, så därför tar jag en. Förra veckan var hektisk och helt galen. En viss underbar tjej fyllde trettio år och fick besök av hela tjocka släkten. Det var mycket uppskattat av både Lena och mig. Underbart att få krama lite på jämtlänningarna. Synd att ni inte kunde stanna längre!!

Mitt huvud surrar av tankar, både stora och små... och jag känner att jag orkar inte formulera mig och blogga roligheter som inte finns.
Jag behöver en vitamin kick, lite extra kärlek, positiva ord, kramar och solljus. Jag återkommer när jag laddat mina batterier med ovanstående ingredienser.
Helena

Ps. Hösten i all ära men snälla kan jag få lite mer solljus?!
Ska det vara så jäkla svårt? Jag bara undrar... ;-)

5 kommentarer:

VyanMica sa...

Jeg bare måste gi deg en jattestor klemm. Har det presis på samma sett for tiden. Har inte pysslad senn flere veckor. Denne mørke tiden tager all min energi och alt blir svart. Jag vet hur det kjennas at ha det så, men giv inte upp. Solen kommer tilbaks ;-) Sender deg stoor klemm, vackra tankar, smil og solskinn. Ni ar inte ensamm *krammmmm från en jattestor fan av din person, blogg och din kunst* VyanMica

Marie sa...

Stor kram och varma tankar till dig! <3

LinaK sa...

Visst har det blivit mörkt... Jag vill ändå skicka dig en tanke och en hälsning med hopp om att du ska må bättre snart. Jag vet hur det känns och ibland behöver man bara komma bort en sväng för att hitta lusten igen. Jag tillhör dina dagliga besökare och kommer att sakna dig i bloggvärlden.

Kram!

Monica sa...

Undrade just vart du hade tagit vägen. Hoppas att energidepåerna snart är påfyllda. Jag skickar några solstrålar åt Borås till! Kram.

Anonym sa...

Hej och tack för en rolig helg.
Vi ses snart igen.
Krama Lena från oss

Kram från Moster o Bobba