lördag, november 01, 2008

Dumma nål

Räck upp handen, ni som har lyckats med följande när ni broderar... Dra upp nålen rakt i ansiktet och rispa upp underläppen!

Jaså, det är bara jag som sitter här och viftar med handen. Oj vad oväntat. *skratt* Borde få pris för världens klumpigaste.

Jag håller på och virkar en apa... eller beskrivningen är för en apa men slutresultatet liknar allt annat förutom en apa. Att den ser konstig ut är en underdrift. Ja,ja ni får se den imorgon för jag är snart klar med monstret.

Tillbaka till nålen.

4 kommentarer:

Daniela/Neliz sa...

Oj då, nära att du fick en underläpps piercing där alltså :P Var försiktig!
Men jag ska inte säga nått, jag är klumpigast av de klumpigaste. :P
Kramar, Daniela/Neliz
(www.neliz.se)

Marie sa...

Haha... förlåt att jag skrattar, men det är svårt att låta bli. ;) Stackars dig, du får låta bli att sy med så stora rörelser!

Hoppas du har en trevlig helg, punkterad läpp till trots.

kram

Nina sa...

Aaajjj!
Du é rolig du ;) Ser fram emot att få möta apmonstret!!

caisa sa...

jag var med om en skum grej på det ämnet. gick öfr bi en kompis som satt och sydde på maskin, samtidigt som hennes nål går av och flyger in i min mun!! galet. skall mycket till att det skall hända..