tisdag, december 09, 2008

BlaBlaBla...


Blablabla 1: Det var spännande att vakna upp imorse och beskåda mitt verk. Jag tvättade och putsade fönster igår kväll nämligen. Hade bestämt att det skulle göras men som vanligt så regnade det hela dagen. Lagom till mörkrets intågande så slutade regnet!! Jag tar hellre mörker än regn, i alla fall när det gäller fönsterputsning. Lite spänning i vardagen är ju aldrig fel. *skratt*

Blablabla 2: Fick ett mystiskt paket med posten igår. Vet inte vem det är ifrån och det driver mig till vansinne, ja nästan i alla fall. Har några kandidater... men vet inte säkert vem den hemliga tomten är än.

Blablabla 3: Idag kom också mitt borttappade paket. Trodde att Posten hade slarvat bort det (Svor åt posten hela dan igår. Dumma dumma &#!%& posten som slarvar bort mitt paket.) men det visade sig att paketet bara hade gömt sig hos leverantören. Jag är glad att paketet äntligen hittade hem i alla fall.

BlaBlabla 4: Nu ska det julpyntas!

1 kommentar:

Monica sa...

Härligt! (Med nytvättade fönster, paket och allt annat...)