torsdag, maj 07, 2009

Art Journaling

Jag tog den otroligt begåvade och inspirerande Dina Wakleys - Art Journaling 101 och 102 kurser under månaderna jag var borta... Och det är bland det bästa jag någonsin har gjort.

Det är helt underbart att få kladda med färg utan att behöva tänka på att det ska bli "något". Så frigörande, lustfyllt och inspirerande. Att skapa bara för mig och för att det får mig att må så bra.

Kan varmt rekommendera båda kurserna. Själv hoppas jag på att det kommer en Art Journaling 103 kurs. *håller tummarna*

Här kommer en klar sida från min Art Journal.



Ha en bra torsdag

3 kommentarer:

Nina sa...

Satan i gatan så otroligt snyggt!! Önskar att jag hade tid och energi att ta den där kursen också...

Anonym sa...

nog är du konstnärlig, undrar vem
du bros på, ja irma har det, min moster har det, vad jag önskar
att du får kraften att gå den där vävkursen, skulle så gärna vilja se
vilka konstverk du skulle åstadkomma, är sååååå stolt över dig!!!!!!!!!!!!!!
puss/ mamma

Cattis sa...

Blir sååå imponerad varje gång jag kommer till en sida där ni gjort sånt här..Det blir så himla snyggt och din är så läcker!!