måndag, maj 04, 2009

Creative Cafe...

...för ScrapAddicted
















8 kommentarer:

Karin sa...

Helena!
Du är som vanligt BÄST, du gör så otroligt fina saker och du är en stor inspirationskälla!
Kul att du kommit "tillbaka", jag har saknat dig och dina alster.

Sockergrynet sa...

Underbara alster som man kan titta på hur länge som helst!

Marie sa...

Superfina kort och album, du är ju en klippa!

Rimna sa...

Helt underbara ting du skapat!!!

Jag har verkligen saknat dig och dina skapelser, tack för att du är tillbaka!

Ha det gott!

Petra/Paradise sa...

Jag är så glad att se dej tillbaka vännen!!!
*kramar om hårt och länge*

Augusti_73 sa...

Sjukt fint, Helena! Blev helt kär i tagsalbumet!

Hattifnatt sa...

Åhhh, vilka fina saker! Jag har saknat dig och dina alster, men nu är jag jätteglad att du är tillbaka! Hoppas du njuter i vårsolen!

(Favvis)Maria sa...

Wow så mycket fint!