torsdag, maj 07, 2009

Jag ger upp

Jag ger upp med att försöka ändra på bloggen för jag förstår ingenting! *sliter ut mitt hår*

Jag tror jag kom på hur man ändrar storleken men fotona förblev ju lika små. Jag vill kunna ha lika stora foton som WoopsieDaisy, Diana och Åsa tex.
Sen att försöka klura ut hur jag får till en kolumn på vänster sida också, som Myamia, det har jag ingen aning om hur man gör.

Åh, vad jag önskar jag kunde bara bläddra igenom en HTML bok och så abrakadabra så skulle jag kunna ALLT. Det skulle va´ nått minsann.

Jag tror jag får hyra någon att fixa det här åt mig. För jag,... jag inser mina begränsningar. *skratt*

6 kommentarer:

alfons10elias sa...

jag vet inte om det funkar för blogger men jag har tagit hjälp av www.designadinblogg.se när jag fixat till min...

Myamia sa...

jag är oxå sugen på att f¨stora bilder. men jag tror inte jag kan få stötte pga att jag har tre kolumner. men jag vetinte, kansek ngn annan kan svara på det.
jag har iaf laddat ner en mall som har tre kolumner. i helgen när jag har tid kan jag leta efter den länken till dig. nu sitter jag här på lånad tid :P jag måste skicka in en uppsats innan tolv, och är inte riktigt klar än :) kram

badanka sa...

men då...ge inte upp! mejla:D

tess sa...

maila om du behöver hjälp :P domkallarmigtess@hotmail.com

MalinZ sa...

Alla använder väl Google reader osv idag så de ser ju inte hur bloggen ser ut ändå : ) Alltid någon tröst... jag hoppas alltid iaf på det när jag ser vackra bloggar som jag själv hyfsat enkelt kan fixa men jag har inte ork... skomakarens barn....

Myamia sa...

hej igen!
Nu har jag hittat länken till den mall som jag laddade ner.


http://freeblogger-template.blogspot.com/2007/04/minima-white-3-colom-blogger-beta.html

När jag bytte så försvann det en del grejor på bloggen . du får nog lägga in allt igen. Jag är inte helt säker, men jag har för mig att det var därför som mitt försvann. Så det kan vara bra att skriva upp allt som du vill ha kvar så du kan lägga in det igen. :)

Kram