fredag, maj 01, 2009

Koder, mallar och en massa annat jag inte förstår

Det här med att hantera en blogg är svårt. Hur ska man få till en snygg blogg om man inte kan språket "HTLM"? Hur gör man? Vart lär man sig sånt? Jag vill ha större bilder, text på vänster sida också, gärna ett galleri och en headbanner skulle sitta fint.

Nu ändrade jag min blogg adress till helenakipina.blogspot.com
Kommer ni hit automatiskt eller måste ni ändra i era länklistor?


(Jag har ändrat tillbaks eftersom allas länkar till min blogg förstördes.)

Hur gör man en snygg banner? Vilken storlek brukar ni göra era i? Hjääääälp mig! *skratt*

Jag vill vårstäda bloggen nu.

2 kommentarer:

tess sa...

googla på HTML så hittar du massa!! :) det är inte så svårt som det kanske verkar!
ett tips--> http://monkeytoys.com/htmlkurs/intro.htm
kram

Lily sa...

Ja, google är bra. Testa att googla på ny header. Tycker du att det är rena grekiskan så har jag en sambo som jobbar med sånt och som säkert kan hjälpa till att förändra din blogg.