måndag, maj 25, 2009

Tusen Tack

Tack för alla gratulationer på min födelsedag via telefon, sms, mejl och kommentarer här på bloggen. Ni fyllde min dag med värme och solsken i hjärtat.

Tack för alla kommentarer på mina nya alster. Jag kan inte säga i ord hur mycket det betyder för mig. Jag uppskattar varje kommentar så mycket. Det hoppar till lite extra i hjärtat varje gång jag har fått en ny kommentar.

Tack för det varma välkomnandet tillbaks till bloggvärlden. Jag har saknat er och det gör mig så glad att ni har saknat mig också.

5 kommentarer:

Myamia sa...

jag är jätteglad att du börjat blogga igen ♥

Petra/Paradise sa...

skit åxå! Missade jag din födelsedag!
Bäst att skriva upp detta i min kalender så jag kommer ihåg det till nästa gång! *blink*
Grattis i efterskott sötis! =)
STOR KRAM Petra

tess sa...

Diggar ju dig bananen!!

muhren sa...

Gud vad jag har saknat dig och din blogg!

och jag bara älskar dina nya tekniker, jag skulle kunna tänka mig såna tavlor..det vore fantastiskt! ;)

Kram

Aase sa...

Hallå där...ses vi på lördag?? För du har väl inte missat den stora träffen? kram Aase