söndag, juni 07, 2009

Basic Grey

för ScrapAddicted

Materiallista hittar du som vanligt på ScrapAddicteds blogg.
















Bokstavs och siffertavlan var presenter till min absoluta favorit kille, Teus. Den lilla killen gör världen extra härlig. ♥
.
Ser ni, tre layouter!?! Holy (s)crap! Jag hade inte scrappat på minst sex månader och vips så var jag helt scrapgalen. Kunde inte sluta för det var så roligt. Om jag bara kunde få iväg en beställning till Crimson. (Jag har inte framkallat foton på säkert över ett år... *skäms*)
.
Jag och photoshop kommer oftast inte överens. Efter ett antal timmar så brukar jag svära och slita ut mitt hår eftersom det aldrig blir lika snyggt som alla andras foton. Jag kanske ska tillägga att dom här timmarna spenderas oftast åt en och samma foto, eller heter det ett och samma foto? Just nu hör jag inte vilket som låter mest rätt. *asg* Finska gener, åh dessa finska gener.
.
kram
/Helena

28 kommentarer:

Nina sa...

Helena - du lyckas då göra de mest underbara alster, jag blir alldeles häpen av beundran. Bokstavs- och siffertavlan är heeeeelt fantastiska! Härligt att se att scrapmojo'n är tillbaka!

Kram!

Mich sa...

Vilka otroligt fina saker du har gjort !!! Och den första är fantastiskt !!!!!

Rimna sa...

Helt fantastiska tavlor och layouter!!!

kram

Myamia sa...

superläckert hela bunten!!! du är så duktig o dina alster är alltid så välgjorda. hoppas du får iväg en beställning till crimson så vi får se med scrappat ;) kämpa på med photoshop, snart sitter det ;) kram

silwerstar sa...

Så HIMLA snyggt!!! Det är stor liftvarning på bokstavs- och siffertavlan, stoooor liftvarning! ♥

Petraso sa...

Wow!!!! Du Är Bäst hjärtat!!!!
Vilka alster du skapat!!!!1

Sockergrynet sa...

Som jag skrev inne på Scrapaddicted så är både du och dina alster helt fantastiska!! Tack för att du delar med dig!

Linda - www.knorrigt.com sa...

Verkligen helt underbara alster!!! ♥ Älskar bokstavstavlan lite extra, vilken kul idé!

Kram

muhren sa...

siffertavlan är helt fantastisk, den skulle du tryckt upp..jag hade köpt!

kram

IzabellaK sa...

Haha! finska gener va;) men dom blev jätte jätte fina :)
/din syster

Maria sa...

Jag är stum av förundran. Vilka otroligt fina layouter. Du är så himla bra!!!!

Maria

Angela sa...

Alltså Helena, du är makalös, vet du det? Dina siffer och bokstavstavlor är så himla fina att jag varit tvungen att gå in här tre gånger idag och tittat.

Monica sa...

Härligt!

Maz sa...

Jag är helt stum av beundran!!!

badanka sa...

helt galet tjejen! så inspirerande

Linda sa...

Helt fantastiska grejer!! Jag är förstummad!

maybe*mej sa...

superfina Lo du har skapat och tavlan är ju ursnygg.. lycklig liten kille som fick den. =)

Augusti_73 sa...

SJUKT fint!! Alltihop!

ulrika_m sa...

Tokigt snyggt, alltihopa! Tack för att du delar med dig och inspirerar nåt så galet mycket!

Handstämplat sa...

helt otroliga tavlor.. fasen vad du är duktig..
kul att du är back!!
kram
Kajsa

Marie sa...

wooow så mycket läckert!!

Muffin sa...

Du är verkligen makalös. Bara älskar bokstavs- och siffertavlorna, de är det snyggaste jag sett! :)

Monica sa...

Ha en underbar sommar! Kram.

Graadskan sa...

Vilka underbart makalöst vackra och fantastiska tavlor - jag är helt mållös (nästan!)!!
Måste kolla runt lite till här hos dig omedelbart!

Kram Camilla

Karin sa...

Bokstavs-och siffertavlorna är såå himla fina. Hade varit superlycklig om jag haft dem i min ägo. Men man blir väldigt lycklig bara av att titta på bilderna också!
:)

Angela sa...

Hoho Helena, inte försvinna från nätet igen, hör du det! Vill se meeeer skapat från dig... :)

AnnaB sa...

Hallå... de där tavlorna är ju ungefär snyggast i världen....!!! Superdupersnyggt...! Och vad jag blir sugen på att prova något liknande själv!

Therese sa...

*tar upp hakan från golvet* My gaaaaaad va mycket snyggt! Lovely! Jag bara älskar siffer och bokstavstavlorna! Vad har du använt som underlag? canvas? Jisses vilken inspirationskälla du är! liftvarning på tavlorna.. skulle det vara okej..?