onsdag, augusti 05, 2009

Besatt

Jag måste bekänna en sak, jag är helt besatt av att kolla på True Blood. Jag har under några dagar kollat på hela första säsongen och på dom avsnitt som finns av säsong två. Det knäppa är att jag har inte riktigt bestämt mig för vad jag tycker om serien, men ändå är jag helt besatt. Jag hör ledmotivet till serien i huvudet hela tiden.



I wanna do real bad things with you *sjunger*

Det värsta är att nu måste jag vänta till söndag/måndag för ett nytt avsnitt. Jag blir tokig! Tills dess så har jag beställt böckerna och hoppas på leverans i veckan.

För er som inte vet vilken serie jag pratar om, kolla in den här video-snutten från säsong två. Om ni gillar det så finns alla avsnitt > här.



Vad tycker ni? Är det någon som vill bli besatt med mig? Jag måste få Lena att kolla på serien så att jag har någon att prata med. *skratt*

Vad är ni besatta av just nu?

3 kommentarer:

Kristin sa...

Jag är besatt utav spelet "Fat princess" till PS3 och cashewnötter som smakar sourcreme. Smarrigt!

IzabellaK sa...

Den verkar ju ap bra.. jag måste lätt fixa hem serien.. ^^, BellaBus kan bli besatt med sin kära systeryster (A) hihi .. Annars är jag la iten besatt av något just nu .. förutom Cigg och min Dator .. hahaha älsakr dig

Linn sa...

Jag har blivit besatt av serien Scrubs :P Men snart har jag kollat i genom alla säsonger och får nästan ångest över att det kommer ta slut. Vill se mer och mer men desto mer man ser ju snabbare tar det slut ;D