onsdag, augusti 26, 2009

Glöm inte!

Ikväll på SVT1 kl 22:00 True Blood.

6 kommentarer:

Augusti_73 sa...

Jo jag glömde =( men det går i SVT24 om två dagar, så jag ska spela in det då. =)
/A

Myamia sa...

den är så bra :)
ang träffen. jag såg nu i det nyhetsmailet som arkivet skickade ut att det var 250 anmälda!!!!!!! det måste vara en stor lokal. det fanns tydligen platser kvar tom...

kram

Petraso sa...

värstareklam kvinnan för den serien;) hiii inte my kinde of entertaiment men ....Alex är en mumsbit tycker jag!

Immah sa...

JA, det går ju inte att missa. Älskar True blood och har gjort det sen första gången jag såg den förra sommaren. Är nere i böckerna nu också.

Åsa/asamia sa...

Vilka fina kort du gör!Tack för titten.

IzabellaK sa...

Syrran vet du vad :D
Jag har kollat hela season 1 Så jäääävla bra.. håller på att kolla season 2 nu :D hihih.. bääästa ever TACK för tipset