tisdag, augusti 18, 2009

Ljuvliga Lena



Här är en layout jag gjorde tidigt i somras, innan jag fick reda på att Jane ska stänga butiken. Den var tänkt till fredagsskissen på ScrapAddicteds blogg, layouten är gjord efter en snygg skiss av Fialia. Men eftersom butiken ska stängas som sagt, så visar jag den här istället.
.
Jag har varit deppig hela sommaren över att ScrapAddicted ska stänga. Jag kommer verkligen sakna Jane och tjejerna i teamet. Det har varit ett drömjobb. Tack Jane och kära DT-kollegor för en underbar tid!
.
Så nu när jag är uppdragslös så är jag på jakt efter ett nytt "jobb". Om det är någon som vet om lediga platser i något design team så hojta till.
.
kram

4 kommentarer:

Therese sa...

Vilken under LO!
Här inne hittar man verkligen massor med inspiration! Skulle det vara okej om jag lägger till din länk i min blogg så jag kan hitta hit fortare och oftare?

Myamia sa...

underbar lo som lyser av kärlek!

ang mailet. så är vi ju numera kollegor på kortskissen ;) himla roligt tycker jag. hoppas att du får napp med ngt dt-uppdrag någonstans. jag tror ju inte att du behöver vara utan särskilt länge. å ja, trollhättan ligger nära dig :) ganska iaf. ska du till rekordträffen i göteborg i september? hade vart kul att ses-
kram mya

Fialia sa...

Vilken superfin tolkning av min skiss. Puss på dig! ♥

Kyel sa...

Jag säger bara WOW!