torsdag, september 03, 2009

Det här med shopping...

Är inte min grej och då menar jag klädshopping...

Efter en heldag på stan så är jag nöjd med följande köp;
1. Ett par solglasögon. 2. En scarf. 3. En huvtröja.

Ja, jag måste säga att jag lyckats himla bra den här gången, det är ju i alla fall en sak som faller in i kategorin klädesplagg. *skratt*

Imorgon (idag torsdag) så ska jag lämna tillbaks tre påsar med kläder. Dom var inte fina längre när jag väl kom hem och såg dom i spegel. Det måste vara något lurt med alla butikers speglar. Garanterat ett säljtrick.

Om fem dagar åker jag och lillasyster till USA och jag har inga kläder att packa i min väska. (Mer plats till alla scrapsaker jag ska köpa där! Tjohoo!) Jag börjar få lite smått panik. (egentligen megasuperduper panik men det pratar vi inte högt om)

Vad som står på min shopping lista är följande;

* Byxor/jeans
* Tröjor
* Underkläder, leggings, strumpbyxor och sockar
* Kjol/Klänning
* Något fint att ha på mig till rehearsal dinnern
* Skor
* Smink

Notera att inget av dagens köp finns med på min lista. ;) Hur tror ni det kommer gå för mig imorgon?! Jag tror att jag kommer kunna checka av minst en sak från listan (sockarna). Å snälla någon, slå mig med en hammare!

3 kommentarer:

Petraso sa...

Bank bank........Slår deg gul och blå så att det syns att du är svensk attans slår dig bara blå...så det finska syns.... repetions middag... hm ni ska på bröllop och eftersom du inte skriver något om dom kläderna är Du TÄRNA????? eller?
Köp ett par svarta leggings och sedan har jag sett flera fina lång tunnikor på Lindex som jag tror du skulle gilla! Så kan du kombinera.... Vet hur svårt det är när man måste!!! Ta Djupa djupa andetag!!!!!!

Myamia sa...

hahaha jag känner igen mig. sedan är det ju så extremt jobbigt att man behöver allt på en gång. kan ju ha att göra emd att man aldrig handlar ngt, alltså hittar ngt när man är ute å letar...
så spännande med usa-resan. du måste berätta mer. vad ska du göra där? glöm inte att fota en massa!!! å för guds skull, glöm inte HAMBLY!!!!!!!!
kram

IzabellaK sa...

Kära syster. Ingen Panik här inte! DU ska gå med din lilsister i dag AKA. shoppingnexperten ;) Tro mig vi ska allt hitta saker till dig <3 älskar dig . no stress vi fixar allt <3 BIG LOOVE to you