onsdag, september 09, 2009

Updates?!

My little sister has been better on updating her blog than me, so if you want to read about our trip, you can do it >>here
I've just been too tired and lazy to write. ;) Stupid jetlag!

You know what?!, my cellphone works here in the U.S. Yay!!

Mom, send me your shopping list. We are going to hit the Scrapbook stores soon. I'm so excited. We went to Michael's yesterday and it was heaven! My heart was beating so hard and my hands were shaking. I think I could almost buy the entire store!

Lena and Yatzy, I miss you like crazy!!

XOXO

4 kommentarer:

Lena sa...

Inte lika mycket som vi saknar dig!!!!!!
Herregud vilken tur att jag inte är med dig på dom där affärerna jag hade fått hybris.. :)
Yatzy letar efter dig varje gång vi kommer hem... kan stå utanfö toadörren hur länge som helst så jag måste öppna så hon ser att du inte är där...

Petraso sa...

var inne hos Bella!!! Wow ni verkar ha det toppen!!! gisses vad lycklig hon var artt du var så lycklig i affären och att kläningen var wow det anade man... bella fotar dig i kyrkan va för snälla snälla vi vill se!!!!!
Helena som prinsessa!!!

När ska ni 2 gifta er då?? Med Y som näbb!!!

Löve!!

Anonym sa...

kolla upp detta otroligt vackra
ornament.
www.splitcoaststampers.com
tryck på new from spellbinders
ornament fleur de lis
köp mig tacky tape

puss och god natt/m

Ellen är namnet: sa...

Vad skoj! Jag var i Minneapolis 2007. Har ni varit på mall of america än? En upplevelse!! I orten Lindstrom några mil ovanför MP bor min svägerska där står Karl-Oskar och Kristina staty och där finns även den ÄKTA svenska donuten, jojo!Ha det toppen! Ellinor (Lillys matte)