söndag, juli 04, 2010

Det är dags nu

Jag tror att det är verkligen på tiden att jag skakar lite liv i den här bloggen... eller vad tror ni?

Finns det någon som ens tittar in här längre? Jag vet inte, men jag sätter igång och bloggar igen ändå. Måste bara få tag på ett nytt Photoshop eftersom mitt bestämde sig för att den hade fått nog, slutade att fungera helt tvärt och gjorde slut med mig. Visst har vi haft våra duster, jag och photoshop, men måste man ta till sådana drastiskta åtgärder? ;-)

Vad har jag gjort sedan September då? Jag har virkat och tänkt så att min hjärna knakar och får växtvärk. Jag har pysslat lite också, men inte tillräckligt mycket. Lusten bara försvann ett tag, men nu är den tillbaka. :)

Jag är ny medlem i Skaparlustens Design Team och ritar skisser för fullt till Kortskissen så att jag är redo för att köra igång efter "sommarlovet". Roligt va?!! Vi är många nya tjejer i teamet så kolla in Skaparlustens blogg för att se vilka dom andra är.

Kortskissen firar sin 100:e skiss så passa på att vara med och fira och du kan vinna fina priser. Det finns även en Pdf fil att ladda ner med alla skisser från 1 till 100. Hur bra som helst!

16 kommentarer:

Mill@n sa...

Välkommen tillbaka, jag ser fram emot dina nya skapelser!!

Mahlin sa...

yeeeeeeees.. äntligen =D min googlereader har minsann koll på dig =D jag är glad att du är igång igen och jag ser fram emot att se vad du hittar på för fint till skaparlusten!

Linda sa...

Välkommen tillbaka! Här är en som tittar in ibland i alla fall, och jag är jätteglad över att hitta ett nytt inlägg!
Kram, Linda

Zarah sa...

Välkommen tillbaka! :D

Sockergrynet sa...

Ja jag tittar in här och nu ler jag stort till morgonkaffet!! Äntligen du är tillbaka, du har varit saknad ska du veta!!! Vad roligt!!

KRAM

Linda sa...

JAAAA, kul att ses!
Jag har kikat in med jämna mellanrum och undrat vart du tagit vägen. Hämtar ofta inspiration från din kort och skisser.
Sitter just nu med barnvälsignelseinbjudan till yngsta dottern Edtih, men har total idétorka. :-? Får väl surfa runt och spana lite.

SasSa sa...

VÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLKOMMEN tillbaka Helena!
Oboy va jag saknat dig!!
Ska bli så skoj att se vad du hitter på. Grattis till nya uppdraget och till Skaparlusten för en sån duktig medlem.
STOR kram till dig!
kramis SasSa

Magda sa...

Välkommen tillbaka! Jag har saknat dina inlägg & blev riktigt glad när jag såg att du är igång igen :)

IzabellahK sa...

yeeeey syster ska blogga igen - läääängtat verkligen !

Scrapmom sa...

Jodå, jag tittar in med jämna mellanrum :-) Har verkligen saknat all inspiration du sprider i din blogg så jag hoppar jämfota åt att du är tillbaka, och är ännu gladare att jag får ha dig som kollega i nya teamet!

Muffin sa...

Åh, vad kul med livstecken på en av favvobloggarna. Ser fram emot mycket härlig inspiration! :)

Helené sa...

Härligt att du är tillbax igen.
Har saknat dina inspirerande inlägg

Kram Helené

myamia sa...

Hej SÖTNOS!
underbart att du är tillbaks! Du har varit saknad! Kram mya

Therese sa...

Åh va roligt att du är tillbaka!
Har varit inne här många gånger och kikat i hopp om att du börjat blogga igen :) Ska bli kul att se vad du hittar på framöver :)

Myran sa...

Så roligt att du är tillbaka! :)

Kattta sa...

Yes!!! ...vad glad jag är att du hittat tillbaks till Blogg & pyssellusten.

Har fortsatt att tittat in med jämna mellanrum i hopp om att du kommit tillbaka.

Ser fram emot många inspirerande pyssel :)