tisdag, juli 20, 2010

Ninas stämplar och kort!




.
Jag hade helt missat Ninas nya stämplar tills idag!! (Fy på mig)
Nu har jag drabbats av akut köpbegär och plötsligt har jag lust att stämpla och färglägga igen.
.
Hon är helt makalös den tjejen. Snacka om färgläggningsproffs! Hon lyckas alltid med att sina kort. Snygga, färgglada kort med humor.
.
Nu måste jag inhandla stämplar, Copic pennor och snällt vänta på att Nina förhoppningsvis kommer till Sverige och har en färgläggningskurs någon vacker dag. Jag förbokar härmed en plats! :)

6 kommentarer:

Nina sa...

Men å vad SÖT du är!! Tack för snälla ord, jag blir alldeles rörd och glad. Äh, du behöver ju ingen färgläggningskurs - om inte jag missminner mig är du helt fenomenal på att färglägga. Minns bl.a. något om en Doodle Factory-björn som jag förälskade mig i efter att du hade gjort kort med den ;)

Petra/Paradise sa...

Nämen sötaste gumman!
Du är back in business!!! Vad glad jag blir!! *skutt*
och lika inspirerande som vanligt!! <3

Jag har varit lite orolig faktiskt.
Men alla behöver vi en paus då å då.
Och jag är så hjärtans glad att se dig här igen!! *skuttar lite till*

TA hand om dej stumpan och trevlig helg!! :)

KRAM Petra

IzabellahK sa...

min syster är sååå hiiiimladuktig:D <3

Maria sa...

Så härligt att se dig tillbaka igen. Jag fullkomligt älskar allt du gör. Jag är lite nyfiken på vad du använder för papper. Så härliga färger och mönster. Sen är jag nyfiken på vad du har använt för stansar förutom martha stewart på doptavlan (som var helt sagolikt gullig)

Maria

Origami-Bokbinderi-Kort sa...

Vad duktig du är med att göra kort. Det var ett jättefint kort.

Emelie :) sa...

Håller med dig, dom där är supersöta!



Jag har fått en award på min blogg och nu ska jag dela med mig av den till 7 stycken, du är en av dom! :)

http://emelieaspelin.com/2012/february/utkast-feb-13-2012.html