söndag, juli 18, 2010

Rensning

3 stora papperspåsar med kläder till min syster och mamma.

4 stora ICA kassar som ska med oss till Jämtland, till Tilde som håller på att bli en stor tjej.

3 stora svarta soppåsar med kläder till Vitryssland.

1 stor svart soppåse med gamla sockar och kläder som slängdes.

...och plötsligt kan jag stänga min garderobsdörr. Skönt! :)

Undra hur många kilo och kronor i kläder vi gjorde oss av med? Underbart och ganska hemskt på samma gång. Bättre att någon använder kläderna än att dom ligger och dammar i min garderob och orsakar ångest eller hur?

Efter semestern ska jag rensa ut allt som inte behövs och används.
Mitt mål: Jag ska kunna komma in på vinden. (Just nu kommer man in ca en halvmeter och sen är det stop. Haha!)

Att rensa är bra för själen.

1 kommentar:

Linda sa...

Det låter helt ljuvligt. Rensa blir man lycklig av. Jag älskar att rensa.