måndag, juli 26, 2010

Semester!!!

I torsdags natt åkte vi till Strömsund, Jämtland och nu är vi i Piteå hos Lenas syster. Det var så himla kallt i Strömsund så vi bestämde oss för att jaga ifatt solen och sommaren.

Förhoppningsvis så får vi riktigt skönt sommarväder den här veckan medan vi är här. Det blir väl många långa promenader med hundarna, några utflykter och Lasse Winnerbäck på "Piteå Dansar och Ler" på fredag. Längtar redan!! Vi kanske åker en sväng till Luleå också och kollar om vi kan hitta vart jag bodde när jag var liten. Roligt!

Vi hann med lite under dagarna i Strömsund. Vi var och fiskade, grillade, fikade på hembygdsgården, spelade en massa kort med Bobba och Moster och myste med Lenas mamma. En kväll var det bara 8 grader varmt! Man skulle ha behövt vantar och mössa. Jag är inte redo för hösten än. Behöver mer sol och värme.

Vi åker tillbaks till Strömsund i några dagar eller en vecka efter att vi har varit här i Piteå. Så det dröjer väl ca två veckor innan vi är hemma i Borås igen. Det blir nog inte så många uppdateringar under semestern men desto fler när vi kommit hem. :)

Det blir många mil i bilen i sommar.

Kram

Ps. Håll tummar och tår för bra väder här uppe.

6 kommentarer:

IzabellahK sa...

hoppas du har det bra systeryster hälsalenafrånmig oxå själv kör jag hårt här i finland hunnit vara överallt hahah :D u know me:D alltid eld i rööööva :P puss loveu

Helena sa...

Vilken härlig blogg. Har sparat länk så jag ska hitta åter. Ha en trevlig semester
/Hella

Anki sa...

Hoppas allt är bra? Har blivit lite tyst från dig? :(
Tänker ofta på dig och undrar....

Ha det bra!

Kram Anki
din Dt kollega

Monica sa...

Åh, nej! Just som jag har upptäckt att du har börjat blogga igen har du tagit långsemester! Jag hoppas att du kommer igen...

Catta/eldhexan sa...

Hej! Vad roligt det var att hitta din fina blogg! Hoppas på uppdatering här!
Jag har något till dig inne på min sida!:)

Catta/eldhexan

Ulrika sa...

Har precis kikat i din blogg! Vilken inspirationskälla!!! Underbara kort och annat pyssel!

//Ulrika