onsdag, juli 07, 2010

Teus med hörselskydd




Min ögonsten. ♥

Nu har jag photoshoppat (igen). Hur tycker ni att det blev? Jag vet inte när det ser bra ut så jag sitter flera timmar med ett foto och provar olika saker (ljudlig suck). Jag kan se direkt på andras foton att jag tycker om dom men inte på mina egna. Vill kunna göra likadant som fotoproffsen där ute men jag vet inte hur (ännu ljudligare suck).

Jag har i alla fall 27 dagar kvar på min "prövotid" med CS5. Ett par foton som är värda att framkallas borde jag kunna få fram eller hur? Jag har ju ett antal tusen foton att redigera från 2008 till nu. Så urvalet är det inget fel på. ;-)

4 kommentarer:

tess sa...

YES!! Roligt att du är tillbaka! (fast jag visst lite att det var på gång) ;)
vad stor han blivit den lille Teus, såg bild när han var "ny" på Jennies blogg!
Men det går ju fort! FÖR fort!
kram på dig

Karin B sa...

Vad glada vi blev när vi kikade in här och såg att du uppdaterar igen. Är inne ibland och kollar läget!
//Karin Brandin och Linda Muhr

Anonym sa...

Söta lilla Teus!

Angela sa...

Jag gillar din redigering, jättesnyggt!